неделя, 28 декември 2014 г.

No comments  |  

Бъдни вечер и Коледа у дома (1)


Привет следпразнично!

Надявам се, сте си прекарали добре - топли моменти с близките и семейството, вкусна храна, забавлявали сте се и най-вече, сте направили равносметка, взели поуки и научили нови неща, това е най-важното. Ето, че дойде моментът и аз да скачам обратно в блога и да ви споделя как прекарах празниците или по-точно каква беше трапезата на Бъдни вечер и Коледа. Ще направя два пост-а като започвам с Бъдната вечер в този, но преди да пусна снимките искам да отворя една голяма скоба и да направя едно изказване:

Малко със закъснение, но от сърце искам официално да БЛАГОДАРЯ на всички, които бяха до мен през изминалата година, на тези, които ме подкрепяха в действията ми и чиито съвети бяха най-ценното нещо в трудните ми моменти. Искам да благодаря и на хората, които бяха пример за мен и от които научих много и важни неща. Искам да благодаря на хората, които не се усъмниха в мен и които ми подаваха ръка всеки път когато имах нужда. Благодарна съм и за всички трудности и препятствия по пътя, без тях нямаше да стана толкова силна и да мога да се насладя на хубавите неща по същия начин както сега. Благодаря на семейството ми, че не спира да бъде до мен! Благодаря на приятелите ми, че са тук и ги има.! Благодаря на всички, които по един или друг начин са си извоювали местенце в сърцето ми и са направили това местенце тяхно завинаги!
Обичам ви. ♥



Бъдни вечер. (трапеза)



Постна погача. По традиция върху питката се прави украса от тестото - елха, бъдник (под формата на огън) и звезда.











По традиция на масата трябва да има 7, 9 или 12 постни ястия. Това са три от свещените числа на древноюдейската Кабала.
На трапезата може да присъстват варен фасул, жито, сърми, пълнени чушки с боб, лук, чесън, туршия, ошаф, тиква, питка с паричка, мед, орехи и вино.

0 коментара:

Публикуване на коментар