неделя, 7 декември 2014 г.

1 comment  |  

Късно неделно... (откровение)


7ми декември.


Държа да отбележа, че остават по-малко от 20 дни до Коледа. Честно казано, за момент ми беше изчезнало празничното настроение. Но това може би е така, защото напоследък гледам сама да си го създавам, иначе някак не мога да усетя духа Коледата. Та просто се отплеснах с други неща - къде проблеми, къде работа, къде чистене.. Но! Ето че настроението ми отново се върна и то с не малки сили! :)


Надявам се да е все така до самия ден на Коледа, че и след това. Напоследък се случват различни неща с мен, свързани с промяна, които претендират за ново начало с поредица от хубави неща. Аз съм много положителна енергия, въпреки всичко и ще се постарая да ви заливам с коледно настроение и интересни празнични творения и идейки!



Важното е, човек да може и в трудните моменти да намира сили и да черпи вдъхновение...



 ...за да може да запази себе си и това, което обича. :)

Животът често ни подлага на различни изпитания, в които ние самите сме главните действащи лица. Често се налага да правим избори, да взимаме решения, да приемаме истина, да преглъщаме его, да даваме от себе си, да се стремим по-нависоко, да търпим... Всички тези неща са част от формулата на живота. Без тях той нямаше да е толкова шарен и прекрасен. Нямаше да има дъжд, а след него и дъга...


 

Усмихвайте се и не забравяйте, че всичко рано или късно си идва на мястото... 

1 коментар: