понеделник, 12 януари 2015 г.

No comments  |  

Калъф за телефон

Случва ли ви се да си изпускате телефона? Аз съм си шемет по природа и поне 5 пъти днес ще е нормално да ми се случи. Телефона, който ползвам в момента е вече на 2 години, претърпял е какво ли не, но моя милост без да иска продължава да го изпуска, понякога и много, много грубо. Е, реших, че е крайно време да реша и този проблем, поне да предотвратя надраскването.

Ами спретнах си едно калъфче, което мисля, че се получи доста добре.  


   
И разбира се трябваше да има и джоб за слушалки, за къде без тях.



Лице и гръб



Единственото, което липсва все още е лепенка на джобчето за слушалки, но мисля да си мина и без нея засега. Иначе съм много доволна, най-накрая и телефона ми си има шарена дрешка.

А ако има желаещи, приемам и поръчки!


0 коментара:

Публикуване на коментар