вторник, 25 ноември 2014 г.

No comments  |  

Късната есен в мен

Добър ден, слънчеви хора! 

Въпреки че вторниците винаги са ми били кофти дни, днес се събудих в най-готиното си есенно настроение. Е, друго си е да се пронижат през завесите на прозореца есенни слънчеви лъчи и лекичко да те погалят за добро утро... С кеф да станеш от леглото и то мигновено.



Тази есен липсвах доста като творец, не само в интернет пространството, но и като цяло. Изпуснала съм почти цяла колекция с произведения и затова реших този ден да го отдам на НЕнаправените от мен есенни неща. Нищо че от предните дни започнах с коледните творения, днес си имам муза - ЕСЕН!

И така, съветвам всички онези, които обичат ръкоделието и са пропуснали да направят нещо по случай есента, да го направят преди да е натрупал снега! Аз съм свободна целия ден и по този повод реших да си открадна поне няколко часа за майсторене.



Действайте! А ако не ви бива в пипкавите неща, то тогава сииииилно препоръчвам разходка някъде навън под слънчевите лъчи с любимите хора, любимото животинче или дори сами със себе си и една книжка с рокля в ръка!



0 коментара:

Публикуване на коментар